de reis naar dusseldorf en het vliegveld - Reisverslag uit Cairns, Australië van joost andela - WaarBenJij.nu de reis naar dusseldorf en het vliegveld - Reisverslag uit Cairns, Australië van joost andela - WaarBenJij.nu

de reis naar dusseldorf en het vliegveld

Door: joost andela

Blijf op de hoogte en volg joost

01 Juni 2010 | Australië, Cairns

Hey allemaal,

Mijn reis begon op zaterdag om 12 uur toen we weg reden uit etten-leur, op weg naar mijn eerste vliegveld in dusseldorf. Onderweg zijn we nog gestopt voor mijn laatste nederlandse picknick. Toen hebben we het laatste stukje verder gereden naar het vleigveld (zo'n 40 min).

Bij aankomst zagen we al snel ons incheck punt en mijn reisgenoot ringa (die ook stage gaat lopen in het hilton) was toen ook net aangekomen. We hebben toen met beide families nog even koffie gedronken bij starbucks, en om half 4 gingen we op weg naar de gate waar ik afscheid moest nemen van mam, marc en ari. Ze bleven net zo lang zwaaien tot dat ik helemaal door de doanne was. Dat is waar ik door de doanne werdt aangesproken en mee moest lopen voor een test, ik dacht eerst een drugs test maar het bleek een TNT test te zijn (wist niet dat ik zo'n uitstraling :D).

In de terminal hebben we niet zo heel veel kunnen doen doordat we zo weinig tijd hadden. We hebben wel wat in shopjes gekeken en naar buiten zitten staren om te kijken of we ons vliegtuig al zagen.
Toen we door de laatste controle waren en in de wachtruimte zaten kregen we te horen dat onze vlucht een half uur vetraging had gekregen, maar dat was niet zo erg want in londen hadden we 4 uur de tijd om over te stappen. Om 17:15 was het dan eindelijk tijd om in te stappen en om onze eerste vlucht te maken op weg naar AUSTRALIA.

Dit was alweer het eerste reisverslag de rest komen eraan als ik weer inspiratie heb :D

Grtz,

Joost Andela


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

joost

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 10998

Voorgaande reizen:

29 Mei 2010 - 06 Januari 2011

placement

Landen bezocht: